اس ام اس نامردی

هر که را دیدم خیانت کرد و رفت
 هر که با من بود یار من نبود
 هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت
 خود ندانستم از این غمها چه سود

.
.
.
با عشق به من به من خیانت کردی
 دل دادم و تو رد امانت کردی
 رفتی و چه آسوده ز من دل کندی
 هر دو قلمت خورد اگر برگردی !
.
.
.
کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده
 باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست
 به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست
.
.
.
نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی
 نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد
.
.
.
دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده
 حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . .
.
.
.
نمیتونم ببخشمت / دور شو برو نبینمت
 تیکه ای بودی از دلم / گندیدی و بریدمت . . .
.
.
.
آنقــدر مرا سرد کرد
 از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام
 آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد
.
.
.
سوت پایان را بزن
 من حریف هرزگی تو
 و احمق بودن خودم نمی شوم . . .
.
.
.
عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت
 بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت . . .
گریهگریهگریه



نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت23:09---29 مرداد 1393
من شکستن نمیدانم ،

ولی هر کس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود

دلم را، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را با نگاه سردش..و


آرزو
ساعت14:58---21 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم از وبت خیلی خوشم اود اگه دوس داری باهم تبادل لینک کنیم خبر بده!
www.loveblog91.loxblog.com


فاطیما
ساعت19:57---6 اسفند 1391
سلام زهرا خوبی؟ من به وبلاگت سر زدم تو هم به وبلاگم سر بزن خوشحال می شم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, | 19:8 | نویسنده : شیوا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.